You're everything I know that makes me believe I'm not alone

Att börja gymnasiet var något jag längtade efter för att slippa högstadiet, fast nu skulle jag gärna gå högstadiet ett år extra. Det ända som skrämde mig då var att jag skulle tappa bandet med mina gamla vänner och det har jag gjort till viss del. Men jag har också fått massa nya vänner som verkligen betyder något och dem jag tappa kontakten var bara ett bevis på att det inte var menat att vi skulle hålla ihop hela livet.

Idag pratade vi om våra första intryck på varandra, sjukt kul att höra. Alla tyckte jag var värsta bitchen med självförtroende upp över öronen och att jag sa allt jag tyckte.. lite över ärlig kanske. Men dem flesta ändra nog uppfattning ganska fort. Nu är jag ett ADHD fall med humörsvängningar och deras lilla solstråle som alltid får dem att skratta (okej inte alltid men oftast). Är inte blyg någonstans och kör min egen väg.

Men något jag är sjukt glad över är att jag hitta en sådan sjukt fin vän som Amanda. Hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta om det är det hon vill ha, hon har ställt upp sjukt mycket och finns alltid där. Love love love, BIG LOVE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du, älskar dig! <3

2012-05-31 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0