Weeeekend

Fredags var hela familjen hemma, Peter och Sebastian skulle hjälpa Pappa med att lägga plattor. Så åt en jättegod middag innan jag mötte upp Lovisa och drog till Carro. Förade till elva sen drog vi mot vallen, var där till stängning och jag hann med två efterfester innan jag tog mig hem.

Lördag dag mötte jag upp bästa tjejerna och gav Malin sin present, multikul! Sen hem och äta jordgubbar och mat. Kvällen avslutades med att vi först var hos Hanna och killarna bada jacuzzi eller hur det stavas... Sen va vi hos Aron en sväng innan vi drog till flingan, la gött.

Igår var jag bara hemma förutom när jag kollade match i harbo, är så groteskt förkyld, har vart hes hela helgen så folk knappt hört vad jag sagt. Nu börjar det släpp, får se när snoret slutar rinna och jag slutar hosta osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0