Tors-Mån

Hello! Har haft en skön och kanon ledighet. (vet inte om det sitter ihop eller nått). Startade iallafall onsdagen med att dricka lite hos Anton med några killar, när dem skulle vidare så orka vi inte så somnade tidigt. Torsdagen så åt jag fantastiskt god mat innan jag åkte och drack igen med några tjejer, abslutade kvällen med att springa förbi Jocke innan jag tog cykeln hem.

Fredagen va lugn, kollade fotboll och åkte bil. Lördagen så drack vi igen, hos fling först med några män. Ååååååh jag och Hanna fick låna Simpans moppe och gasa lite. Småååtti kul. ÅÅh längtar tillbaka till moppetider. Nååja, sen va vi förbi lillängsgatan men det va säämst så drog till oljans och där va vi inte länge. Så ganska lugnt. Igår kolla jag fotboll och kolla film med godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0