if you don't want to lose the closeness you have with a person.. Never fall in love with them

Hello sunshines! Har galet ont i axeln efter att ha sovit i en jävla konstig ställning, sov faktiskt till halv ett i morse. Det brukar inte hända ofta nu för tiden, bara hos Hanna och på lov. Ifs har vi lov nu, men..

Igår vart det inte mycket av, vi åkte hem när dem andra drog vidare till bodegan. Va inte så kul. Kände att det va mer värt att spara drickan till idag eller helgen (fattig student). Kollat på lite oth nu på morgonen och pratat med Mirabelle i telefon. Sen va jag ute (barfota) och lekte med lillebror, vart glad av att gå barfota, känns som sommaren snart är här och löser alla problem, det gjorde sommaren iallafall förra året. Även om jag fick nya problem lag jag dem bakom mig och tänkte att det finns viktigare saker att lägga energin på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0