Girls fall like dominoes

image descriptionimage description

image description

image description
image descriptionimage descriptionimage description

Ja, ni fick ju en skriftlig beskrivning på min helg.. här är en bekrivning i bilder. Mina bröder har vart här hela helgen för att hjälpa pappa att lägga plattor till våran nya uteplats och gången till huset så har blivit goda middagar och mycket fika. Sen vart det vallen med flickorna på fredagkvällen och lördagkvällen började med att vi hängde med Elias, Aron och Jocke. Matte kom sen när vi var hos Aron också. Så jag är nöjd, dock kunde det ju vart bättre om man inte blivit ner sliskad av förkylningen.

Har vart hemma idag.. Orkade inte sitta i skolan och hosta och dra upp snoret ordentligt i näsan så kollade på hotell gyllene knorren filmen och i rymden finns inga känslor sen städade jag mitt rum. Nu är man nyduschad och frääääschhh. Krubba nu sen ska jag nog fråga någon vän om vi ska cykla eller nått.. är rastlös efter en dag hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0