Cause everytime I look you're never there And everytime I sleep you're always there

Kom hem från skolan fem igår, hjälpte pappa att fixa lite med plattorna. Gosa med Lillebror och Lillasyster, händer inte så ofta. Men det är det bästa med familjen, du behöver inte träffa dem på flera veckor (bara vid matbordet) sen är ändå allt som vanligt och man uppskattar det man gör dem dagarna. Sen gjorde jag klart 3 av 6 arbeten som jag inte lämnat in som skulle vart inne för flera månader sen.

Stannade hemma idag, min hals är kaos. Men ikväll blir det huver som haver vallen, och min Hanna ska med! Gjorde allting bättre..

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0