Jag gråter ofta, och vad ska jag göra utan dig? Alla minnen när du såg i mina ögon, och ingenting får dig tillbaka nu

Ligger hos Hanna helt ensam, hon drog och jobbade och snart kommer klara förbi några minuter tills bussen går. Tänkte på en sak, om man har föräldrar som ringer en eller flera gånger på en kväll så vill man ha föräldrar som inte ringer och håller på. Och har man föräldrar som aldrig hör av sig så vill man ha såna som gör det.

Jag har vart borta sen i torsdagsmorse och mina päron har inte ens skickat ett sms sen dess, tycker det är skönt. Fast ibland tänker jag "tänk om det händer mig någonting", men jag vet att dem inte skiter i mig.. Dem bryr sig ju. Men när alla andras föräldrar ringer varje kväll osv så känner man sig obetydlig på något vis. Fast man inte är det.. Aa ska inte predika mer, tänkte bara säga att ni som har föräldrar som ringer och tjatar borde vara glada.


och nu kommer mina systrar säkert säga åt mamma/pappa att ringa/smsa men det är inte det jag vill, dem hör ju av sig när dem har något att säga eller undrar något. Bästa moren och faren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0