Det ska ni ha jävligt klart för er.

Ni kommer inte tro era öron.. Jag har nämligen chockat mig själv och mina päron. Va så skönt väder så gick från vägen hem trots att mamma åkte förbi och försökte få med mig in i bilen. Sen stod jag tjugo minuter på crosstrainern. Ni kanske skrattar åt mig men det är fan mycket för mig. Helt sjukt jobbigt, körde på kanske tungt motstånd också.

Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende. Fast det gör jag ganska ofta så.


Har suttit och kollat kläder/skor i en timma nu, så mycket jag vill ha. Lägger upp lite trots att jag inte är någon pissig modeblogg, jag lägger upp det jag vill ha, inte det jag vill ha för att alla andra går runt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0