And baby, everything that I have is yours, You will never go cold or hungry. I'll be there when you're insecure, Let you know that you're always lovely.

Åh är hemma i mitt egna lilla kryp in nu, mamma hämta mig vid halv tolv så har sökt lite sommarjobb nu när jag vart hemma och ätit glass med moren och lillebror i solen! Ska gå ut med vovven på en promenad snart också.

Igår så följde jag med mamma till seo's, när vi var klara gick jag till flingan. Sen vart det en promenad med Wilja, Tyzon och Hanna. I två timmar var vi ute, helt fantastiskt väder!

Elias, Sonny & Danne kom över på kvällsmat, vart tacos. Sen badade killarna, Oliver och Theo kom också över. Vi åkte en sväng med bilen och sen skulle vi kolla film men alla dampa så sluta med att jag låg själv och kolla fast sen kom Hanna också.

Skönt att vara hemma men är redan less på att vara själv, ikväll blir det cirkelträning! Gött mos.


Bild från fredags, när matte var i farrten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0