5. 5 fakta om dig själv

1. Jag klarar inte av att äta borta om dem inte har det fräsht i köket. Isf försöker jag smyg putsa mina bestik +     tallrik utan att någon ser. Är kanske lite överdrivet barnslig där. Men det är väl någon slags fixidee jag fått.

2. Har haft förstoppning i 2år (Nice att veta) men nu har jag börjat tvinga mig själv att gå på toa ca varannan dag så nu är jag nästan back on track. Men piiina är det verkligen, gör ont som fan. Hehehe. Har inte sagt till mamma heller för hon skulle bara köpa förstoppningsmedel så det skulle spruta ur röva sen. Vidrit

3. Jag är ganska ärlig av mig, säger vad jag tycker, frågar om jag inte förstår eller har problem med andras åsikter osv. Folk tar ofta det som att jag snackar skit & är störig, men allt jag säger om någon kan jag säga till den personen också och inte meningen att verka kaxig. Och visst säger väl jag olämpliga saker och så vidare, men i'm still young.

4. Jag klarar knappt av att begära pengar av mina päron, får skulkänslor och känner mig jätte dum. Känns som dålig stil fast det självklart inte är det. Jag är ju deras barn och klart dem ställer upp med pengar men det är någon fixidee det med.

5. Jag blir jätte lätt sårad när folk har för höga förväntningar på mig.. tillexempel som att jag kan allt i skolan och att jag ska vara lika duktig på fotboll som mina syskon osv. Grejen är den att jag har aldrig varit riktigt intresserad av fotboll vilket har gjort att jag inte satsat och stannat på denna nivå vilket inte räcker till för ett damlagsspel och jag är kass i skolan om jag inte har motivation och får den hjälp jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0