Känner du lyckan genom sorgen?

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ylva & Josefin

3. Hur lång är du? 173/174cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oth

5. Vem ringde du senast? Hanna

6. Vem ringde dig senast? Vicaan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var hur långt som helst, var en förklaring typ.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa går fortast men svider i pappas plånbok ibland

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!

10. När såg du senast din mamma? Kvart sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 08.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Vet faktiskt inte..

14. Vilken är din favoritplats? Jag vet inte, där jag är och har det bra med mina vänner/familj kanske?

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt, ståplatser i bussen eller köer typ.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte, troligen kvar i vååålan.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och saker man såg, man fantisera att skrivbordet var ett farligt djur osv.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kärringgympan vi va på igår..

19. Hur stor är din säng? 120 cm.

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationäär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor eller utaaan. Hehe

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6!

23. Hur många landskap har du bott i? One

24. Vilka städer har du bott i? Våla? heh

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skoor!

26. Är du social? Verkligen, iallafall om jag känner dem jag är med bra.. Annars är jag lite blyg.

27. Vilken är din favoritglass? Magnum, mmmm.. gotti!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Marängtårta är gott, eller chokladpudding.

29. Tycker du om kinamat? Nää för fan.

30. Tycker du om kaffe? Nej, nej och ännu ett nej!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Nej men absolut inte på magen.

33. Kan du spela poker? Ja, tror det!

34. Tycker du om att mysa/kela? Mjaaa, massvis!

35. Är du en beroendemänniska? Njaaa, kan typ vara beroende en dag sen äre över.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet några som fyller samma dag iaf.

37. Vill du ha barn? Jaa, typ en storebror som skyddar mina andra små döttrar. alltså typ tre ungar.

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite dålig engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bada bada bada, var som helst!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker som gör mig glad.. upplevelser osv.

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, inte överdrivet dyra!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hmm. Inget just nu.

44. Kan du rulla med tungan? Vet inte vad som är rätt men tror det, hihi.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh svååårt. Finns många..

46. Sover du med gosedjur? Nix

47. Vad har du för ringsignal? Någon riiiiing riiiiing.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vet ickee?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Är något stort rött frågetecken på datan.

50. Flirtar du mycket? Nej, fast folk tror nog jag gör det ibland fast jag inte menar det.

51. Kan du byta olja på bilen? Nope!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nee

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser någon som heter något med Eld.

54. Läser du någon dagstidning? Sometimes!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn

56. Dansar du i bilen? nee, hehe

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? något på salongen idag.

59. När var du i kyrkan senast? lucia

60. Är du lycklig? Duger i krig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0