Of 2011!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Absolut, börja gymnasiet bland annat vilket har lett till att jag gjort massa nya saker!

- Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något

- Har du några nyårslöften för 2012?
Nej inget nyårslöfte, men ska försöka komma igång med ett lite nyttigare liv. Bättre mat och lite lätt träning! Jobbigt men kanske värt det.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej tror inte det.

- Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige jag, förutom en lite tripp till Finland!

- Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag kommer alltid minnas midsommar iaf, sen finns det säkert några fler saker jag aldrig kommer glömma.

- Vad var din största framgång 2011?
Att jag byggt upp mitt liv på nytt, skaffat nya regler och våga tro på mig själv att jag klarar mig själv!

- Största misstaget?
Det vill jag nog inte nämna, det är nog det ända jag gjort som jag själv ser som misstag 2011.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inge allvarligt.

- Bästa köpet?
Ja, har inte köpt något "extra" sååå.. Men Plattången och hårfönen jag fick är något jag flitigt använder.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, Mat, Dricka.. Hehe

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina nya klasskompisar, att jag har kommit in i ett så bra umgänge som jag gjort osv..

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Dansa kuduro, vart jag mig i världen vänder osv osv osv.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte om jag vart gladare än tidigare år men jag har varit glad nå fruktanslöst mycket iallafall.

- Vad önskar du att du gjort?
Att jag inte bara släppte allt när jag och Ras gjorde slut, det var jobbigt att bygga upp även om jag inte visa det.

- Vad önskar du att du inte gjort?
Litat på vissa människor bland annat!

- Blev du kär i år?
Nej, inte kär men

- Hur många förhållanden?
Ett som avslutades i början på 2011

- Favoritprogram på tv?
Kollar nästan aldrig tv men, halv åtta hos mig brukar va kul!

- bästa boken du läste i år?
Änglamakerskan

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Tror inte det, förutom det jag sa där uppe..

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Det som finns i affärerna, neutralt och det som är skönt och mysigt gillar jag!

- Vem/vilka saknar du?
Ja finns en hel drös med personer jag vill skriva här..

- De bästa nya människorna du träffade? Amanda är helt klart den bästa nya, men gamla människor som jag börja umgås med igen va ju helt klart Malin, Maddan, Carro & Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0