NOOOSSAA

Har inte skrivit sen i tisdags, då jag bara va hemma och njöt! Men i Onsdags efter skolan så åkte jag med Hanna till Flingan och gosa med Wilja!! Årets cjutunge. Gick även en promenad med Tyzon medan Hanna& Flingan va på BVC med Wilja.



Sen vid halv sex gick vi hem till Hanna och käka sen åkte vi till Mackan och spela Nhl tills det var dags för riktig hockey. Våla vann! Sen åkte jag hem och sov.

Igår va jag i skolan till halv fem, hade en riktitt dålig skoldag, fick skit för typ allt. Vart utslängd från svenskan så åkte med Amanda till Cupido. Sen när jag kom hem så köpte jag och Mamma kebab/pizza och åkte hem och ät. Sen fram igen och umgicks med Klara, kolla hockey vilket vart vinst igen och sen hem och sova.

Idag hoppade jag skolan, orka inte.. ikväll ska vi iaf till Carro på käk och mys! Blir kanon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0