farväl jupiter, adjö

Nåååja. Igår vakna jag upp med en hanna brevid mig, chilla runt sen åkte jag och Malin till Sara i tärnsjö för lite krubb, jätte gott! Vart fläskfile, klyftpotatis, bea och sallad sen lite kladdkaka och grädde avslutade med lite chirre! Vican kom också dit, vi kolla lite tv, prata och hade det allmänt bra! Sen hämta Jarren mig och mallan och vi drog först till Simme och surra lite sen vidare till Tine och slutade hos Danne. Va helt okej, va kvar bland dem sista och kom hem vid tre, vart ett avsnitt av oth.

 

Har klippt moren nu precis, har gjort en läxa lite snabbt och kollat oth. Senare blire bio med Hanna, Malin & Carran. Avslutar nog med att sova hos Hannaaa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0