peopel cry not because they're weak. it's because they've been strong for too long.

Haha, ni som tror att jag kommer skriva något om i lördags kan ta era händer och kryssa rutan redan nu. Det blir inge av.. Inte på ett tag iaf, om det inte kommer någon tuff brud och vill köra en catfight bakom skärmen så att säga. Nej driver bara, men det blir inge av. Har fått tjugo mer läsare både i söndags och igår och sen är det 160 sidvisningar per dag, förut har det bara vart hundra så jag antar att ni vill ha någon slags veriation av mig eller liknande men som jag sa förut, ingenting att hänga i julgranen, ta det med en nypa salt och gå vidare.. skratta åt det. Det gör jag, finns värre saker. 

Herraaaa, lite kärlek också det är ju faktiskt alla hjärtis dag så; ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: hanna

även jag hade runt 20 mer läsare och 252 sidvisningar ;) haha

2012-02-14 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0