Hon springer med fladdrande lockar

Jag har ingenting att säga, min hjärna är tom, mitt hjärta är tomt. Jag känner mig galet tom. Jag är ingen bra person, hur mycket jag alltid försökt har jag aldrig kunnat bli någon annan än den jag är. Alla mina kompisars mammor har alltid haft något mot mig, troligen för jag är en riktig jävla bitch. Men jag har aldrig tvingat mina kompisar att göra saker dem inte vill, jag har aldrig klarat av att vara elak (elak på riktigt) mot mina vänner. No way.

Många tror nog jag är en sån person, men jag tror ni har fel. För jag är bara jag. En osäker tjej med ett stort hjärta. Visst snackar jag skit, men vilken tonåring gör inte det? Jag säger dumma saker, jag säger fel saker, jag gör fel saker. Jag försöker vara bra. Jag vill aldrig prata om mina problem, iallafall inte mina riktiga problem. Jag vill aldrig vara svag, jag vill att ni ska se mig som den starka tjej jag är. För jag är stark, men jag har känslor. Äsch det här är bara patetiskt. Men jag känner mig bättre, så jag låter det stå kvar..


Kommentarer
Postat av: petra

<3

2012-02-09 @ 20:41:14
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: Carolin

Du är bra som du är hjärtat! <3

2012-02-09 @ 20:54:19
URL: http://carolinlindstrom.blogspot.com
Postat av: vf

Håller med Carro, du är en jäkligt fin person!<3

2012-02-09 @ 21:04:45
Postat av: Moa

kram! <3

2012-02-13 @ 13:38:23
URL: http://moagunnarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0