Dem säger dem bästa är tagna men dem ljuger, dem ljuger för vi finns ju kvar!

Det enda jag har gjort det här lovet är att göra massa olika saker med Hanna, igår va vi tillsammans hos Carro med alla tjejerna och fika osv. Och på förmiddagen innan va Vican hos mig så kolla vi film och gosa med hundvalpisen. Sen gick vi fram, jag till Hanna och hon hem till sig. Sen efter vi vart hos Carro kolla vi film och käka chirre, sen mötte vi upp Eliaaas och så drog vi till Pellans med grabbarna.

Och idag vart det frulle hos Hanna med henne och Madde, sen kom Carro och vi kolla mest sommarjobb. Vart en tripp till Sala & Heby med Marc & Hanna. Sen avslutade vi såklart med hockeyyyy.

Såja, nu får ni vara nöjda för idag mina små trogna läsare. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0