You told me that they can't understand the man I am So why are we here talkin' to each other again

Robin hämta mig igår så åkte jag till Flingan, klippte henne, gosa med Wilja osv. Carro, Malin, Malin, Madde och Hanna var också där. Sen handla vi och lagade mat, fast bara hälften var kvar vid middagstid. Småttigoooood mat. Sen vart det mys framför tvn med Madde, Hanna, Carro, Flingan och Wilja hela kvällen. Chips och Cola. Yumm!

Sen när Flingan skulle sleepa så drog jag, Hanna och Carro till broden för att sedan följa med pojkungarna till Danne (bodegan) på lite ferre. Nyktra och jävliga satt vi där och härja. Kom hem vid halv två tiden totally uttråkad.


Idag har jag enbart kollat på en prinsessas dagbok och ätit en låååång frulle. Nu måste jag skriva min svenska muntliga nationella. fattar nada, zero, noll, ingenting. Usch känner bara; Jag är för fan svensk sen barnsben. Fattar inte grejen. Orkar inte börja.... har bättre saker för mig. Och jag kan svenska utan problem liksom

Men ska nog plugga ihop med hanna, vilket kanske gör det lättare... eller så blir det inte av alls. Mo ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0