Someday

Fredags; Åkte buss hela dagen, fixa mig med Madde och sen drog vi ihop ett gäng och överaskade Nikitha, trevlig kväll. Hade kul dock slutade inte kvällen lika bra som den startade men det är sånt som händer.

Lördags; Drog till Hanna på eftermiddagen, hängde hos Adam ett tag. Åt med flingan på pizzan och sen drog vi till Adam och drack lite. Madde körde fin bil. Sen drog vi till Danne, skapligt mycket folk. Kul var det, men det hände mycket tokigt också. Men sen traskade jag hem vid tre taget med Hanna och två pojkungar. Sov kvar med dem.

Söndag; Upp i gryningen. Barnloppis i harbo med Flingan. Sen åkte jag och Hanna till mig och åt mat, Malin och Becca kom förbi ett tag och sen sov vi ett tag. Klippte en dam innan vi drog till Adam och kolla nio filmen.

Igår; skola, hängde med flingan till vårdcentralen, sen kom Hanna. Städade, Promenarade, Åt mat och hängde lite bara. Sen mötte jag och Hanna upp Malin och prata. Avslutade med massa snack med massa olika vid fribbans och en sväng med Matte i bilen.

Idag; Har gjort nationella provet idag och hängde med Jennifer. Länge sen.. nu ska jag ta en tupplur innan det är dags att hitta på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0