Some Die Young.

Torsdags; Ledig så sov ut, sen vid två åkte jag fram till Hanna. Vi sov lite tillsammans, satt vid datan, åt mat och gick och köpte glass. Sen mötte vi Anna-lee en snabbis innan vi gick och mötte Flingan och Nikitha. Hängde hos Lina med dem hela kvällen och massa cjutiga ungar.

Fredags; Skola skola skola, hade bara egenhårvård och så lärde vi kolla på ett program om frisörer. Sen åkte jag hem och gjorde mat med mina småsystrar som vi med aptit krubba i oss på ett fåtal sekunder. Sen kolla jag på film och lalla runt lite hemma innan jag bestämmde mig för att gå och lägga mig. Tidig kväll!

Idag ska jag snart åka fram till Flingan och Hanna, ska klippa flingan lite sen vet jag inte vad vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0