Set the world on fire

I söndags sov Hanna hos mig, efter att vi hängt hos Flingan ett tag, sedan ett tag med Elias, Sonny och Victor. Sen skulle vi ju plugga men jag+hanna+plugga= dålig kombo. Men vi kolla på film innan vi slockna.

Igår, tro det eller ej.. Jag kom till skolan utan någon text till min muntliga svenska men gick från matten med ett komplett tal. Mycket grym. Så fick nog minst g på min svenska, lyckaaa!! Sen gick jag en promenad medan jag vänta på pappa skulle sluta jobba så åkte med han hem. Sen träffa jag Hanna & Flingan på kvällen, sen gick jag och Hanna till Emil för dem skulle plugga. Sen vart det en sväng till Pellans för oss innan jag och Hanna åkte hem till henne och kolla film och sleepa.

Idag är jag ledig, ledig, ledig. Såå underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0