Parapapapapapapapapa, valeu. Paparapaparapapara, clack bum.

Länge sedan jag satt vid datan känns det som, haft full rulle hela tiden. I fredags efter skolan hängde Amanda med mig hem. Vi käka mat, fixa oss och drog på fotboll. Derby, vinst. Efter det åkte Amanda hem och jag kolla film med pappa med massa gottiheter.

Igår fixa jag lite papper åt pappa innan vi drog in till stan. Gick på stan med nästan alla mina syskon. Fick panik av att det var så sjukt mycket folk i alla affärer. Usch, drog hem och fixa mig sen varte till Hanna för att föra lite innan vi tog oss till Hedesunda på fest. La gött.

Landa i sängen skapligt igår, kommer dock inte ihåg var klockan var. Idag blir det kanske klippa två pojkspolingar, bio med lillsis och lillbrur. Men anagligen kommer jag träffa Hanna. För det är ju söndag?!??!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0