For the others, he's nobody, and nobody's perfect. Therefore, he's perfect.

I fredags var jag hemma hela kvällen nästan, krubba med lillsis och storsis. Sen kollade jag på film och vid nio åkte jag bil med Drull, Ras & Vican i 2/3 timmar. Sooft må jag säga. Vart en sväng förbi hedesunda och ön.

I lördags kom lite släkt och vi hade någon slags pårremiddag här hemma, leta påskägg och fikade. Trevligt må jag säga. Åkte fram till Carrlin och föra med ett stort gäng tjejer, ett skönt och bekvämt gäng lär jag säga. Härja vidare till Linus lägenhet, tråkigt som fan där. Så vi tralla snabbt vidare till Vallen och visst det va inte ett dugg kul till en början men det vart. Avslutade kvällen med att gå hem med Victor till Malin och krypa ner i hennes säng där hon låg och vänta på mig.

I söndags gick jag till Carro när jag vaknade och kolla tv och prata lite. Sen åkte jag och kolla fotboll i tierp, inte ett dugg magiskt. Tråkigt, vinst med ett ganska stort antal mål.. som vanligt när lillesis spelar. Dåligt. Sen var jag bara hemma hela kvällen, kolla på kalle och chokladfabriken med Andreas. Somnade sött.

Igår var det min b-day! Som present fick jag åka in till stan och köpa en luur. Så pappa och jag åkte in till stan och jag vart en lycklig juppinalle-ägare. Dock kommer inte telefonen förrän fredag. Sen kom Flingan, Madde, Hanna & Wilja och åt tårta osv. Mysungarna!! Sen kom släkten och smaska i sig lite dem också sen avslutade jag kvällen med att bjuda över Malin, Carro, Vican, Elias, Sonny & Aron. Så vi krubba lite fika och bara gosa runt.

Idag var det praktik, gick fort och satt mest och prata med Korre. Och Ylva när hon inte hade kunder. Fick avsluta dagen med att duscha/föna/locka Korres håår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0