True

"Hur orkar vi människor egentligen bry sig så mycket om alla andra? Jag är en sån person som tycker om mig själv, jag mår bra. Men jag är uttråkad och omotiverad. Jag kan erkänna att jag är världens strösta och lataste snorunge, jag är rätt förvirrad också. Men jag bryr mig inte om vad någon tycker, på riktigt så orkar jag inte ödsla mer tid av mitt liv på att hata. För ett år sedan så var jag så himla arg av mig och ville försvara mig hela tiden. Men inte längre.

Det är ditt liv, du gör dina egna val och ibland så blir det fel. Tänk såhär, det enda du någonsin kommer att ångra är det du inte gjorde."


Kommentarer
Postat av: Moa

jag älskar dig kompis

2011-09-24 @ 11:31:05
URL: http://moagunnarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0