Nobodys perfect

Fredags tog jag bussen till stan, mötte upp några tjejer och drog till örbyhus. Började dricka och alla vart fulla illa kvikt förutom jag och Amanda. Sen kom några fina tärnsjöpojkar, ååååh vad ja har saknat dem! Dem släppte loss ordentligt och härja runt och hade sig.. Tydligen för mycket, dock fick jag skiten för det så vi drog illa kvikt. Grabbarna och Frida åkte bil till tärsjö, Jag, Amanda, Ronja och Sofia tog tåget till Tierp. Fick skjus därifrån till Theo. Bada lite tunna, satt och mös, sen lede det ena till det adra.. Ha Ha Ha. Vart pellans vid fyra, sen drog jag, Sofia, Frida och Mårten till Elias och sov där.

Lördagen vakna jag typ halv tolv och då hade tjejerna redan dragit så jag åkte hem och duscha innan fotbollen, kollade med tjejerna. Cykla hem och käka pizza med familjen och sen spela jag fotboll med Karolina och Andreas. MYSUNGAR! Klara kom vid sju, fixa mig lite sen drog vi fram. Träffa flingan, drog dit med Hanna & Klara, sen kom Malin, Carro, Madde och Moa. Mysigt, riktigt! Drog till bodegan (inte klara) och träffa lite folk, käka godis och så. Sen åkte jag, malin, moa och hanna bil med Patrik tills två typ då vi drog hem.

Nu har jag typ precis vaknat, ska åka och kolla fotboll med Pappa, Hanna och Malin. Kanske några fler i harbo, luktar derby. Och denna helg var fan värd trots att man inte gjorde mycket vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0