My Destiny

I lördags duscha jag och åkte på fotboll, lillasyster bevisade att dem va seriesegrare osv. Sen drog jag till hanna och vi va med Nikitha och Ina ett tag, sen kom klara och vi drog på hockey. Sen drog vi till hanna och va där själva, vi åt nudlar och börja dricka tills hanna kom hem och tills malin och carro kom, sen mös vi och tillslut drog vi vidare till stan. Kvällen sluta i kaos för lilla mig så jag åkte bil med grabbarna hem efter att ha tappat bort mina vänner, kolla bodegans hus och sen ganska tidig hemgång.

Sliten söndag.. Dusch, hockey, pizza, snack och slutligen film hos Hanna.

Igår när jag var påväg till skolan, tog 07.55 bussen. När jag var tio minuter från avgångsplatsen får jag ett sms "engelskan inställd, vi börjar 11.10." Fuck you, alltså var vi där kvart i nio och börja tio över elva, trots detta gick det helt ok bra. Körde inpackningar på varandra på frisörlektionen, och då menar jag ingen släng i tre minuter och skölj. Tog väl 45 minuter en timme, så det var tur att våran lektion va 4½ timme.. vart precis klara till 5.

Idag har jag sovmorgon, sitter och äter en nyttig jävla frukost. borde fixa mig snart men har fan ingen ork, bussen går om en timme ca. Idag ska vi börja klippa våra lösdelar, wooowowowowo. Herra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0