Utveckling

NU:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - Ettan
Vad har du för hårfärg? Blond
Hur lång är du? 1,74
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vem är du kär i? Ingen
Vad brukar du göra på fritiden? Umgås mest med Vännerna

HAR DU..
Kysst någon? Ja
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Svikit någon? Jo
Fuskat på prov/läxförhör? Har väl hänt

VEM:
Kramade du senast? Emil tror jag
Kan du lita på till 100%? Hanna, Carro, Vican, Malin.
Vill du vara med just nu? Ingen speciell
Ringde dig senast? Hanna
Skickade ett sms till dig senast? Amanda
Skickade du ett sms till senast? Hanna


VAD:
Drack du senast? Vatten
Köpte du senast? Cola
Gjorde du igår? Kolla hockey med Emil och Sov.
Vad ska du göra imorgon? Skolan
Vill du göra just nu? Sova
Åt du senast? Äpple
Är närmast dig som är rosa? Hålslagare

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Aaa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Mmm..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Aaa..
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Länge sen nu!
Jag har fuskat i ett spel - Aa
Jag har struntat i ett prov - Ja


DÅLIGA TIDER
Jag har anorexi och/eller bulimi - Ne
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Nej
Jag har somnat gråtande - Nej



DÖDEN
Jag hatar begravningar - Så in i helvette
Jag har sett någon dö - Nej
Jag vill dö - Nej



ALLMÄNT
Har du ett par blåa string? - Nej
Vem var den senaste du pussade? Lunka? heheh
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - Lagom
Gillar du någon? - Ne
Vem isånafall? - -
Vad gjorde du i natt? - Sov
Vad gör du innan du ska sova? - Bror på
Kan du prata med din mamma om allt? - Ja
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - Ja
Har du varit gravid? - Ne
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - Absolut, men hade nog sagt nej i dagens läge.
Choklad eller glass? - Båda
Stövlar eller gymnastikskor? - Fina skor
Kjol/klänning eller jeans? - Bror på


SJU SAKER OM DITT LIV:
Har du någonsin varit kär? - Ja
Tror du på kärlek? - Absolut
Varför tog ditt förhållande slut sist? - Båda ville gå vidare som vänner.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jo
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - Nej
Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Jag vet inte..


ANTINGEN ELLER:
Kärlek eller pengar? - Kärlek
Vin eller öl? - Vin
Dag eller natt? - Natt
One night stand eller förhållande? - Vet inte om jag klarar förhållande just nu.
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? - Cola


HAR DU NÅGONSIN:
Har du någonsin gjort något du ångrar? - Ett antal gånger
Har du någonsin gjort slut? - Ja


KÄNSLOR:
Är du glad? - lagom
Är du fundersam? - mycket
Är du uttråkad? - lagom
Gillar du någon just nu? - Inte mer än som vän iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0