Ska man älska någon får man ta den som den är och inte som man själv vill att den ska vara

Goddagens! Igår va jag inte hemma så jag kunde tyvärr inte skriva ut mina dagsaktiviteter till er! Sorry babes, gottegör er det nu..

Igår; Sovmorgon ♥ Så vakna nio, chillade och vid halv elva tänkte jag röra mig mot bussen men då kom Maria och körde mig! Woop. Väl i skolan så var det svenska men vi behövde inte vara där, så jag följde med Mirabelle ner till stan för hon skulle köpa cigg. Sen på frisörtiden hade vi klassråd och kolla på herrklippning. Sen åkte jag med Mirabelle hem och vi bada jacuzzi och kolla film + massa tvavsnitt. Gossigt!

Idag; Åkte till skolan, hade prov i frisyr och vi fick duscha varandra medan halva gruppen gjorde. Sen åkte jag hem för hade inga idrottskläder, tråkigt. Hade ju vela inviga våran fina nya idrottshall. Goffa lite på pizzan här i Östervålan och sen åkte jag skolbuss med lillasyster hem. Följde med när hon skulle rida lite, men jag fick damp halvvägs så mamma kom och tog över.


Nu sitter man här som ett fån, skönt med ledigt! Älskar långhelger.. Det är bättre än lov, nästan. Inte sommarlov, inget slår mitt kära sommarlov.


Färga såhär Victori. Puss från Lovvan


Kommentarer
Postat av: vicfor

Ska tänka på det :D

2011-11-10 @ 07:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0