Motorstopp! - check!

Nämen hallåja! Absolut. Idag var det den dagliga vardagssysslan som fick att mig att gå upp bedrövligt tidigt! Hihi. Fick mest lalla runt på frisör lektionen, eller jag klippte klart min lösdel osv. Sen hade vi idrott, segare människa än Gunnsan får ni fan leta efter!! Men endå såå cjut.

Efter skolan tog jag, Alexandra, Amanda & Vican oss ner till stan. Skulle köpa lite kläder och prova några Jeans fall några satt bättre än dem jg beställde, men väntar tills jag får mina beställda jeans. Mycket bra! Köpte två leggins, ett vitt linne och två par skor. Ett par klackskor, fast inte party party men ja helt klart fiiina. Dem andra ska jag lämna tillbaka i morgon så dem skiter man väl i.

När jag kom hem drog jag till Ida på en kopp te, yummiie! Sen hem en sväng sen åkte jag med mamma och skulle handla och det ångrar jag i efterskott. Pinsamt! Hon skulle tvärnita (mellan konsum och systemet, alltså mitt framme) och kolla hur halt det var och fick motorstopp, man ba cheeeeck. Tur inte bilen bakom körde in i oss bara och bilarna bröve fick sig nog ett garv. Nåja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0