Jag saknar dig mindre och mindre

Igår var jag i skolan, sluta tidigare så köpte lite gott och drog till hanna och mös ner oss framför OC. Sen krubba vi lite innan vi drog och mötte Emil för en duturuuu, slutligen hamna vi hos Felicia& Robin och där va vi väl tills det var dags att åka hem. Avsluta kvällen med lite Tv med familjen.

Idag var det styling i skolan, så vi styla varandra och det gick väl bra. Sen gjorde vi kollage i ökadlängd och sluta när vi va klara. Så nu har jag kommit hem, ätit taco & lagat den. Nu ska jag ner och gosa med familjen ett tag och var kvällen slutar det vet man aldrig och antar att det är lika bra att inte veta. mahaha. Herra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0