En vaken drömm som blivit sann, Jag är så glad att du mig fann

Var ett tag sedan lovvan va i farten märker ju jag det! Så lite uppdate är ju inte fy skam!

Torsdags; Åkte till Hanna på kvällen och vi hyrde en läskig film! Va riktigt bra och efter den cykla vi och hämta lite vin hos mig för att dricka lite med grabbarna, men väl framme ångra vi oss, inte värt att börja dricka klockan 12 med 9st. Men vi umgicks med dem iallafall och kom hem till hanna halv fyra! Tröttis tjej.

Fredag; vakna ju ganska sent, eller ja hanna skulle till frissan 12 så till dess iallafall då! Åkte hem och vila mig lite och vid tre kom Elias och Sonny och hämta upp mig, så åkte vi bil och käka pizza med Hanna, Victor och Oliver. Sen va vi hos Victor ett tag tills Hanna skulle till Harbo! Då körde vi henne, sen hem till Georgii. Tills Klara kom då mötte vi upp Carro & Jennifer och gick till Ina där även Niktiha var, dansa & sjöng till något spel, dutra osv. Malin och Hanna kom sen. Sen skulle jag, oscar och Ille åka med Klara och Jennifer till tärnsjö, sluta med att vi lärde hämta sonny i Morgongåva och kom hem halv 3.. trodde jag skulle komma hem i tid!

Lördags; Vakna 12 och lalal runt, duscha osv. Åkte och kolla på Hockey med Malin. Förlust för hemmalaget! Gick hem till malin oh käka och fix! Hämta dricka och följde med Malins familj till kyrkogården! fiiiint det är på allahelgona! Typ en mille ljus och bara mysigt att gå och kolla. Sen åkte lite bil med Patrik & Rasmus innan vi drog till Henke och Sabina på ett glas vin. Haha, vuxet! Drog vid halv tolv och åkte patrioot med Sonnic & Elias. Drog förbi Fille runt halv två, sen hem och sova!

Idag; Vakna tolv och har bara slappat fram till halv fem då jag tog med mig Karolina & Andreas och mötte upp Malin, köpte gottigheter och drog på bio. Bilar två! Faktiskt ganska bra.. Sen vart det julmust med familjen

Nu blir det till att sova strax, skola i morgon! Prov i föna volym och rulla permanent! Tråkigt med sant, ledig torsdag & fredag också! Sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0