Stamp on the ground

Cha Cha bloggen!  Skönt att vara tillbaka i skolan, tror jag även fick bättre än E (G) på min engelska uppsats. Kändes så iallafall!! Nöjd mor. Efter skolan följde Ronja & Amanda med till våla, för Amanda skulle kirra sina nails! Mycket fina vart resultatet. Innan käka vi pommes på pizzan osv.

Jag drog till Hanna medans Amanda fixa naglarna och när hon va klar gick jag och Hanna till Robin & Felicia och kolla julkalendern och åt popcorn, fick även kolla söta kissekatter. Måste bara övertala pärona att det är bra med kattungar...



Ni som längtar till gymnasiet och tror att det är frihet och att man kan komma och gå som man vill, bullshit!! Jag går gärna högstadiet två gånger till än den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0