Nu är det jul era fuckers

Igår träffa jag Hanna, Malin, Carro & Madde. Vi gotta oss framför tvn hos Mallan, vi provade även lite klänningar till nyår. Sen körde världens snällaste Madde hem mig och när jag kom hem låg det 7 paket under granen därav 6 va till mig så fick ligga där och känna i säkert 20minuter. åååh sen är det minst en natt kvar innan jag får öppna, det retar mig att det bara är mina paket som ligger där.. inte alla men dem dem köpte igår. Jävla piss.

Ska kanske åka med pappa till stan och checka av det sista idag, ikväll blir det uppesittarkväll med farmor.. Finaste farmoren! <3

Kommer nog inte dyka upp något här förrän efter jul, men man vet aldrig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0