Maybe you should eat your makeup so you can try and be pretty on the inside!

Alle alle alle!! Igår drog jag till Hannin och fixa mig sen tog vi en promenad, träffa Elias & Sonncan och följde med hem till Sonny. Läskiga hundar och massa snack vart det. Sen åkte jag, Hanna och mötte upp Madde så åkte vi till mig och käka räkmackor, kex och ost och chirre och dirre. Lekte med ungarna, doktor, mörkkurragömma, blindbock och krig. Sen kom några pojkungar för Elias skulle klippa sig, men vart så nervös så Madde, Sonny & Hanna stod där med saxen och klöpp, vart väl bra men han drog hem och raka av sig skiten skulle jag tro. haha, sen kolla vi JVM några minuter innan sängen kalla.
Nu blir det dra och bowla med Familjen, sen hockey ikväll. Leverera vinst nu pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0