Mambo för en smurf

Somsagt, vart stan med pappen dagen före självaste dagen D. Sen på kvällen gav vi farmor sin present och kolla bingo. Vann ynka hundra dollar, gick hem och sov efter det.

Dagen D till ära bestod av käk vid ett snåret, kalleballe, tomten kom, två omgångar fika.. Vi va hos farmoren hela dagen och sen på kvällen kolla jag film med pappa. och sen med mamma, pappa, basta, angelica, peter och mita.

Juldagen börjades med käk vid ett den med hemma med morfar, inger, peter, basta och angelica och självklart dem som bor i mitt hus. Sen kolla vi tv, film. Sen kom resten av släkten och julklapparna flöda in igen. Sen vart det att jag stack på bio med Malin, Oliver, Theo och Oscar. Efter den va det bara hem och dryga på släkten och dra på en rulle till innan sovning.

Igår tog jag och ställde klockan på halv åtta och drog in på mellandagsrean med Carran & Malin. Hitta massa småttit. Åkte hem och min morbror laga pizza så vi krubba ihjäl hos här hemma, han är ju italienare så han vet hur man kirrar en riktig pizza. Sen kom klara och vi gick fram och åkte en sväng med Elias, Sonncan & Oliver. Sen drog vi till George och kolla på foppis nummer 21. & hockey typ. Ellis körde sedan hem mig.

Idag körde jag och pappa syster min till sala (vid sju!!) där hon ska på intensivkurs, så vi handla mat och käka på ett mysigt fik. Nu är jag hemma och har sovit någon timme, ska möta mallan för en promenad och lite torsk i solariet till nyår!

Sådär jaaaa.. nu har ni min extremt vanliga jul. Hejdå måste föna håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0