Feeeelings by me!

Ditt äldsta hångel? 20, eller 21
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Uno, One, En
Vad tycker du om kärlek? Bror väl på..
När kramade du någon sist? Inatt
Kramade du någon speciell person? Amanda
Har du svårt för att bli kär? Kär på riktigt, Yeees!
När kysste/hånglade du med någon sist? Inte säker men två helger sen, alltså 3december. Haha!!
Är du singel? Yes!
När fick du senast en komplimang? Igår fick jag årets bästa komplimang!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
tror inte det..
Playat?
Nix!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo
Gjort något riktigt dumt? Yäs
Gjort något du verkligen ångrar? Man ska inte ångra sig men, Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Aa för några år tillbaka var jag det ofta..
Åkt ambulans? Nope
Gjort nåt olagligt? Ja, men bara småsaker
Blivit polisanmäld? Tror jag inte?
Fått din mamma att gråta? Kan ha hänt, not sure!
Slagit ner någon? På skämt, men inte annars tror jag.
Skämts över dina föräldrar? Ja lilla pappi och mammaa är lite speciella :*
Skämts över dig själv? Jooo
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Jaa
Vad har du på dig när du sover? Trossornaa
Vad hatar du verkligen? -
Varit kär? Ja..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej har inte vart kär i fler än en, på riktigt.
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Det vet du
Vill du ha barn? Yäs!

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
Oj, minns inte! Malin, Carro eller Hanna troligen!
Fick dig att gråta? Säkert någon idiot till människa
Du delade säng med? Jadu..
Du gick på bio med? Mallan, Andreas & Karro tror jag!
Skällde på dig? Mamma... städa rummet hit och städa rummet dit.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nee.
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nee
Köpt någonting? Yäsbokz
Sjungit? Hell yeaaah
Saknat någon? Tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0