Waka Waka

Dötrött! Men man lever bara en gång och sista helgen på sommarlovet är inte helgen man ska ta det lugnt på. Sommaren är nu slut och jag tycker vi avsluta den ganska bra faktiskt! Sket i ingbo igår, det brukar oftast bara vara kallt eller blött, tråkigt (om man inte är jätte full kanske) och det är sämst musik oftast (bara massa skrik musik).

Nåja, i fredags så var jag barnvakt på dagen och min moster & kusin kom så åt hemma med dem sen drog jag och klara fram och träffade några grabbar. Mysigt. Riktigt. Haha, vi drog sen hem till totteee och kolla på film och snacka lite sådär, sov kvar där med Elias, Oliver och Klara. Skönt som fan.

Lördagen vakna vi och käka frulle, drog på fotboll. Syster vann mot harbo med 9-0. Dålig match, det var mer tråkigt än intressant. Åkte hem, fixa mig och cykla fram och kolla på herrarna också, vinst även där. Drog en promenad med Malin, sen drog vi till Hanna och föra lite, sen vidare till festen och gaad va kul jag har jämt. Haha, är ju fan lloyd helt. Vid halv tre tog jag, Elias och Jenny kvällsfika och gud så gött!! Satt och prata med massa killar fram till halv 5 då var det bara försöka få hem pirran och jag kolla någon film med Joel och Mårten medans grabbarna gjorde det. Sov kvar igen, maha.

Vakna runt halv elva idag så nu har vi städat, ätit frukost och grejat allt hos totte och är äntligen hemma. Måste bara säga att jag är glad som fan att du följde med igår Victoria!! Löv u. Vad skulle livet vara utan dig? ♥



Kommentarer
Postat av: victor forsb

Du är drömmen du :D ! Puss

2011-08-16 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0