Sommaren 2011

Jahja, i morgon drar ju skolan igång igen efter ca 9 veckors ledighet.. så fort tiden går!

Denna sommar har jag hunnit med att kaosa midsommar och minns det som en skitrolig grej fast det just då kändes som att självmord var den enda vägen ut.. Jag har gått på alla ön och jobbat efter 3 av 4 men körde ändå.. who care? plankat på två och på en fick man ju stå sitt kast för.. haha! Sista ön körde jag skiten och minns fan knappt en fjärdedel.

Jag har vart och plockat jordgubbar på nattetid för att slippa betala, jag har kollat på fotboll och suttit vid fribbans och ätit glass och pratat ut med ett flertal av mina snygga vänner.

Hemma fester har vart roliga, är det tråkigt är det bara göra det roligt? Se det bästa i allt och bara köra.. så gör iaf jag. Jag har haft myskvällar med brudarna och ibland med killar också, skitskönt!! Jag har åkt på roadtripp och bara myst runt. Jag har vart i hedesunda på fest med mina fina tjejer och haft kanon kvällar på vallen. Ja livet känns så jävla bra.

Jag har också insett att man inte behöver ett förhållande för att det ska kännas som alla pusselbitar är på plats för jag känner att dem redan är på plats och jag mår nog bättre än på länge! Jag orkar inte bry mig om skitsnack eller att vänner går bakom ryggen för gör dem det så är dem ju inga vänner, då är det bara glömma dem och leva vidare med dem bättre vännerna!

Såå.. även om alla säger att denna sommar har varit tråkig så måste jag säga motsatsen.. Jag tycker den va helt kanon! Nu orkar jag lätt ett år till av väntan.  Allt blir vad man gör det till!



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Lycka till imorgon stumpan ! :D <3

2011-08-16 @ 23:18:58
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: KlAAAARRAAA!!

glad jag har dig gummsi :) <3

2011-08-17 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0