Sometimes late at night Under slow black skies I can hear your heartbeat For miles.

I onsdags sa jag och Malin "Det är fan skönt & bra att Ön är slut för i år", det ångrar jag idag.. Hade gärna åkt till Ön och supit ner mig. Haha, antar att det va bakisångesten som tog över i Onsdags.

Nej istället sitter jag här och är barnvakt, sen ska jag och Victöria ut på picknick och plocka svamp. Roliit tkr jag! Ikväll visar det väl sig antagligen vad som händer. Är så rastlös och har värsta ångesten att lovet snart är slut och jag har inte gjort något super vettigt. Mest degat, jobbat, druckit och bara slösat bort kvällarna med vänner.. fast det är helt okej för mig, nästan mer än okej.

Och det är mindre än tre veckor kvar till hoffis!! Lööööv it

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0