Someone like you

Godmorgon Godmorgon, iförsig ringde vican och väkte mig för en timme sen typ fast min klocka stod på kvart i tio. Men då hann jag ju med att kolla ett OC avsnitt, mycket bra! Igår hängde jag och klara med Theo och Elias, sen med Oliver och sen med Elias & Oliver. Haha, vi duttra på skolgården. Sen typ ingenting mer, dock så åkte jag hem från skolan tidigare igår, orkar inte gå till fem!! Men ska snart åkte in och köra idrottslektionen lite fort och sen hem igen. Skönt som fan. Igår funkade inte internett, vart fett less men va ju ändå inte hemma på hela dagen typ.
Älskar att jag har börjat skriva så dåligt och ointressant, haha det är så mycket roligare för mig att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0