Singel och sökande

Inatt sleepa jag med Malin i ett hus mitt i ödemarken. Väldiigt mysigt, svulla uta helvitte. Godis, melon, vindruvisar & cola! Och vi kolla på Alla älskar Alice osså, jävligt länge sen. Fan va irriterad man blir på alla fittkärringar i filmen. Mahaah. Idag när jag vakna cykla jag uta fan hem, regnigt värre. Sen har jag klippt mig och vart hos Victoris. Skulle träffat godingarna Malin & Carro men jag hann inte riktigt med det, men ska kanske träffa Mallan nu på kvällskvisten, men Carro sjukna ner sig! Dåligt, krya sötiiiis!

Är glad som fan nu när mitt hår är friskt och lent!! Gött uta bara den. Om exakt en vecka börjar skolan, jag bryr mig inte det ska bli trevligt och lära sig klippa av allas hår och träffa nya snygga vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0