In my dream

Asså mitt damp gick över efter 3 OC avsnitt så åkte fram och tog en dutututututuruuurur med Oliver och träffa Malin, Elias, August, Theo osv.... under kvällen. Elias körde hem mig och sen drog jag ett avsnitt och sov väldigt tight. Skolan idag va lite såådär, hade ettornas dag och hade en asgullllig lite funkis <3<3 Haha, tönigt. Men jag orkar inte vara seriös. Efter körde jag, Emil, Oliver, Oscar och Rasmus på en fika på cofffie huuuset och sen avsluta jag och bollis med mat på emils bekostnad!! Inte mer än rätt. Ikväll så har jag många alternativ, vara med brudarna, åka till bollis, tjat om att man ska komma till bodegan, hänga med grabbarna osv.. känns bra och imorgon äre som jag så länge tjatat om HOFFA! Nu ska jag platta håret efter en skön dusch. Pöss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0