Helt galet

Igår kom klara till mig, vi fixa oss.. åkte fram, käka pizza, handla läsk och godis. Drog till theo och börja föra lite, vid halv 10/10 drog vi till Simme men alla där skulle till krogen så vi vart helt lost. Sluta dricka och sen hände det en sak som gjorde alla upprörda osv.. Så vi lärde kolla upp det och så tog typ 2 ½ timme och då hade ju ingen tid att tänka på drickan så den får vänta till nästa helg.

Aa när det ordnat upp sig och så så drog vi och kolla på sopan som kört in i en lyktstolpes bil.. Fett roligt iaf, lettlandspojkar!! Maha, den hade druckit fem liter sprit och körde i 150km/h på en 50väg. Dem hade mutat poliserna med 10.000 sa dem. Hahaha, märktes ju iaf att dem va fulla.. sen körde madde en av pojkarna typ 2-3 km och fick 450 spän.. fett värt! Nåja efter det bravaderna gick jag och prata med Malin typ en kvart och sen drog jag och pojkarna till Pellans och käka, efter det vart det lite häng i våla innan jag tog cykeln hem.

Kom hem ganska sent så har fan sovit till halv ett idag, sjukligt. Brukar alltid vakna innan tolv, typ 11.55, 11.45 osv.. ganska nära tolv men endå inte tolv.

Haha sjukligt tråkigt detta lär vara att läsa men ni behöver ju iaf inte. Mamma fyller idag så väntar på besök sen ska jag nog träffa Mallan en sväng och i morgon är det skola! Fett tråkigt. Men men men. Orka går typ mellan 9.30 och 17.00!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0