Du får inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag

1Ditt namn? Lovisa Eriksson

2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Östervåla
4. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa & mina syskon. (utom två)

5. Husdjur? Hästar& Katter.
6. Färg på ditt hus? Rött
7. När är du född? 9 april 1995
8. Klass? FR11
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2014
10. Något jobb? Nej

DAGENS
11. När gick du upp i morse? tio över 6
12. När ska du sova? om ca två timmar
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? Frulle, Sallad och Godis.

17. Dagens klädsel? Leggins, linne, tröja
18. Dagens smink? foundation, mascara
19. Dagens sötnos? Kjelle, som körde hem mig kanske
20. Dagens roligaste? "akta du får svamp på pullan!"

RANDOM
21. Har du många vänner? Ja ofcourse
23. Vem kramade du senast? Fia kanske
24. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen..(?)
25. Har du pojk-/flickvän? nej

26. Vem pratade du med i telefon senast? Theo
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hanna Hillbom: Tack :)

BÄSTA
28. Film? Fast five, seven pounds och någon rolig jag kolla på hos theo
29. Låt? Just nu - In my dreams - Dj Antoine bla..
30. Mat? Sallad, Tacos eller något annat gött
31. Dryck? Cola & Cider
32. Färg? Rosa
33. Stad? No idea
34. Land? Sverige
35. Ämne i skolan?
Hantverk
36. Människa? Familjen & Vännerna!

SENASTE

37. Personen du tänkte på? Malin
38. Personen du kysste? Mårten? :p
39. Gången du grät? Ett tag sen, någon vecka.
40. Gången du var i Göteborg? tre år sedan ca.
42. Gången du var hög? har aldrig vart

ANTAL
43. Personer du älskar? No idea.. tar lätt in folk i kategorin älskar..
44. Personer du hatar? hatar ingen, ogillar bara lite.. har bara inte respekt för vissa.
45. Glassar du ätit på en dag? ett piggilinpaket när jag va bakis.. Maha
46. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
47. Personer du saknar just nu? Oj. några...
48. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen, för då skulle jag inte stå här idag!

VEM:
49. Vill du kyssa nu? Ingen, haha. Eller någon snygg kille
50. Ska du träffa imorgon? Klasskompisarna, några grabbar och familjen.
51. Sjöng du senast för? hahaha, sjöng lite på lektionen idag :-)
52. Hade du senast en msn-konversation med? är aldrig inne på msn längre.
53. Spelade du tvspel med senast? Rasmus tror jag
54. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mina vänner så vi kan hitta romantiken där ofc
55. Vill du kasta en sten i huvudet på? Kanske någon iddi i min nya klass :)
56. Förtjänar att dö? Ingen, men många förtjänar att lida uta helvitte
57. Är söt? Victörja
58. Vill du sova jämter inatt? Någon kåt slyna

VAD:
59. Gör dig glad? Mina vänner
60. Gör dig ledsen? Att veta att jag kommer förlora någon fin människa.
61. Vill du helst göra nu? Duscha
62. Önskar du att du slapp göra? Bajsa
63. Vill du ha nu? En sup med fina vänner, haha så jävla fint
64: Önskar du dig i födelsedagspresent? det som står över och pengar
65. Längtar du till? Lördag

66. Tycker du om dina betyg? Duger för mig
67. Ångrar du i ditt liv? Ångrar ingenting, utan misstag kommer man ingen vart.
68. Är det bästa som hänt dig? Att jag kom in på skolan, att jag fått dem/den fina vännerna/familjen som jag har.. osv
69. Hur mycket är klockan? 20.22

70. Hur mår du just nu? Glädjerus!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0