April & Maj

Avslutade April med att shoppa, äta på donken och slinga håret med klassen.


Sen drog långhelgen igång, Jag och Hanna var barnvakt åt vilja innan vi drog vidare för fest..


Sen vart det fotbollsmatch och lite sånna saker på söndagen, drog till Adam även denna kväll för ett par kalla. Men kvällen avslutades med klippningar och bilåkning istället..


Sen vart det dags för dagen D. Vilket för mig inte va så speciell, började dagen med lite frukt, kex och ost osv hemma hos Fling. Jätte mysigt! Sen traska vi över till Hanna för lite mat och avslutade med Vallen. Somnade trygt hos Malin den natten må jag säga.

-

Dagen efter tog jag och Malin en morgon prommis, gick och prata med Hanna. Sen åkte jag hem och åt mat med kusinerna och familjen. Gos! Sen åkte jag och hängde hos Adam med ett gäng luffare.


Sen var man åter i skolan, en tredagars vecka vart det ju..


Fredagen chilla jag bara med Hanna och Carro. Madde kom även på slutet.. Sen på lördagen åkte jag till valbo med pappa sen drog jag till knutby för fest, men jag tyckte allt vart fel så kände mig inte bekväm alls så tog bussen hem så kom hem vid ett tiden och kröp ner i sängen. Söndagen hängde jag med grabbarna och Hanna. Vi golfa, åkte bil, bada hos hanna, chilla hos hanna osv osv. Sen åkte jag och Hanna till tierp för fotboll - sämsta hålan ever.

-

Där var även den helgen slut och nu är vi inne på veckan, vilket även denna snart är slut. Stannade hemma från skolan idag och igår var vi lediga. Så har bara haft en dags praktik och en dags skola denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0