Mauha

Wohoo! Nyår va kul, kul som fan enligt mig.. Först vart det fix hos Mallan, Mat med flickorna, spel och valfri supnings nivå, bussresa med lite visor, Victor och dansa, lunda på raketer, gick med Carro tillbaka till Victor och sen leta jag och Mallan upp en valfri kille och hade parsnack. Haha. Hetta sönder lite och sen vart det lite små haff och vid fyra kom världens bästa Tobbes mamma och körde hem mig!

Igår vad huvudvärken värre än någonsin, tog mig fram när jag vakna och drog en pizza & promenad med Malin. Garva läppen av mig, vårat jävla radarpar-snack. Sen gick vi hem till Malin, låg i sängen och prata i två och en halv timme sen åkte jag hem och somna typ vid åtta. Sköönt.

Nu ska jag fixa lite innan jag drar till Uppsala på äventyr! Puss bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0