sisters in arms we fight the world together

Igår efter skolan, som innehöll två prov för övrigt tog jag och Amanda en sväng på stan. Hon köpte två tröjor och sen vart det godisköp och en sallad på cupido! En riktig favorit . Tog bussen hem med Haggan, min lilla angeel, jätte myss.

Sen vart det hem ett par timmar innan Oscar & Anton hämta upp mig och vi drog på hockey. Vart 4-4, sen vart det straffar och då vann dem andra med ett straffmål. Dålit. Och lilla bollisen gjorde illa sig och fick en liten spricka i armen, stackarn. Hem äta godis, prata luren och bara gossa i sängen.

Ikväll ska jag på dejt med Rasmus, blir en bio och lite så! Sen kanske man umgås lite med grabbarna, vet icke. Imorgon kommer Mallan och kanska Moan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0