Mohahah sopa

Svar till kommentaren inlägget under; Har du inte kommit över han än?

Jo verkligen, jag var inte ens kär när det tog slut det var bara den självklara känslan att vi var så ofta och nu skulle sluta vara så ofta som tog i. Dock trodde jag vi kunde prata normalt när vi sågs och även ses ibland men det finns ju tydligen hinder för det! Tråkigt men sant, eftersom vi va tillsammans i 2 år & 4 månader. Och bara för jag lägger upp en bild (för att visa hur jag såg ut i mörkt hår) så betyder inte det att jag sitter och gråter efter honom. Har inte så många bilder med mörkt hår, som han inte är med på.

Och sen lilla vän så kommentera direkt med ditt namn nästa gång, så slipper jag slösa en minut med att kolla ditt ipnummer :*


Här har du fler bilder sötnos



Kommentarer
Postat av: Anonyma Anders

Sluta bara skriv om honom hittan o dittan. Och vad menar du med hinder? Om han hade velat va med dig hade han väl ändå ( trots hinder ) umgåtts med dig? Eller? Dessutom kan man inte ens se vem det är genom att kolla upp ip nr :) så äreeee, kraaam !!!

2011-10-21 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0