hold your head up high and this pain will die

Sa ju att jag var glad när jag vaknade, det varade inte länge iallafall. Hitta inga kläder.. Hade en riktig "fuldag" så jag vart så arg så skrek på mamma och slutade med att alla känslor jag har inom mig kom ut.. Krockodiltårarna föll som på ett litet barn! Satt säkert en kvart och tyckte synd om mig själv tills jag insåg att det var mamma det var synd om.

Hon va inte värd en sån otacksam unge som mig, okej jag är inte alltid sån. Brukar alltid uppskatta mina föräldrar, begära en mängd uppmärksamhet och aldrig begära pengar osv. Men nåja inge mer om det. Förutom att när jag kom hem beställde vi två par jeans och en kofta åt mig. Mycket bra.. På banan igen så att säga!

Skulle säkert kunna skriva en bok om alla mina känslor just nu men känns som inte jag är den personen.. Vem bryr sig om mina tankar om livet osv. Så jag hoppar det, kan fortsätta tänka det.

Nu har jag kommit hem från Hanna precis, vi har "promenerat" (till tempo och köpte popcorn typ) och sen vart det hem och kolla på OC. Till jag åkte hem och duscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0