Det ska va gött och leva, annars kan det kvitta!

Dålig update om mitt liv! Men i torsags fyllde storasis 18 barre så vi fira henne lite smått och jag utnyttja tiden med att vara med mina gosiga kusiner som är hemma i sverige på besök. Helt kär i dem små liven.. Det vart iallafall så att jag mötte Hanna vid 6 snåret och vi gick fram, till Ida och sen till Flingan. Sen hem and sleeepa.

Igår var jag på stan med Rita efter skolan, med småttingarna. Dem skulle köpa lite julklappar och lite sånt! Efter det så drog vi hem och jag åkte fram till Ida vid sex och fick världens beslutsångest, låg typ på golvet och grina ringde/smsa hela kontaktlistan och fråga hur jag skulle göra. Slutligen tog jag mina partykängor och drickan och satt mig på bussen för att möta mina fina klasskompisar. Vi drog till knivsta, var stelt, vart ostelt, vi dansa, vi sjöng för fulla muggar, allt gick sönder, vi sket i det, alla rökte inne, amanda fick öl över hela sig, killarna dansa i kallsonger, man baaaa whaaat vem fan kastar sönder en appel data bara sådär? dem skratta och dansa vidare bara? Dem va helt sjuka.. Jag och Amanda palla inte trycket och tog ett tåget hem, dock fick vi sitta och vänta på station en halv timme men det va skönt, snacka massa! Sen vart det donken och mera snack och älskar kvinnan!! Vi är fan lika och vi har vart med om samma saker såå hon fattar mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0